حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده اسدآباد در مجلس:

کاندیداها با صداقت صحبت کنند

کاندیداها با صداقت صحبت کنند

نماینده اسدآباد در مجلس گفت: مردم انتظار دارند تا کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی آنان برنامه واقعی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هرکدام از نامزدها در مناظره‌ها و برنامه‌های مختلف در حال ارائه برنامه‌های خود در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مردم هستند. مردم انتظار دارند نامزدها برنامه‌های خود را مطابق با واقعیت‌ها و شرایط حال جامعه تنظیم کرده و به استماع آنان برسانند.

وی با تأکید بر اینکه هر یک از نامزدها باید صادقانه با مردم صحبت کنند و برنامه‌های خود را در زمینه‌های مختلف به مردم ارائه دهند، افزود: کاندیداها باید صادقانه با مردم صحبت کنند نه این‌که وعده‌های عوام‌فریبانه بدهند، مردم انتظار دارند تا کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی آنان برنامه واقعی داشته باشد. کاندیداها زمانی که وعده‌ای را مطرح می‌کنند باید سازوکار خود را برای اجرایی کردن این برنامه‌ها نیز ارائه کنند. بدین ترتیب مردم راحت‌تر می‌توانند کاندیدای خود را انتخاب کنند.

رنجبر زاده تأکید کرد: باید همه گروه‌ها در ایام تبلیغات با یکدیگر همدلی داشته باشند نه این‌که به تخریب یکدیگر بپردازند؛ باید از تهمت زدن و لجن پراکنی را کنار گذاشت چون همه به مردم و نظام و کشور خدمت می‌کنند و پای‌کار هستند.

وی با اشاره به تأثیر فعالیت‌های کاندیداها در افزایش مشارکت مردم اظهار کرد: کاندیداها باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه کرده نه این‌که همدیگر را تخریب کنند در این مسیر مهم‌ترین مؤلفه رعایت اخلاق است.

رنجبر زاده با اشاره به شعار سال، گفت: امسال شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است، توجه به ایجاد اشتغال می‌شود در این صورت بسیاری از جوانان بیکار مشغول به کار شده و درعین‌حال نیز وضعیت معیشتی مردم تغییر می‌کند؛ بنابراین در این راستا انتظار می‌رود رئیس‌جمهور آینده برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و استفاده از جوانان داشته باشد.

نماینده اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه هستند و همواره در چهار دهه گذشته در تمام مقاطع حساس نظام صادقانه درصحنه حضور داشتند و پای‌کار نظام بوده‌اند. مسئولان نیز وظیفه دارند با مردم صادقانه صحبت کنیم. قطعاً مردم همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی حتی پرشورتر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد و رئیس جمهور اصلح را انتخاب می‌کنند.

رنجبرزاده با بیان اینکه معمولاً پس از انتخابات ریاست جمهوری مدیران و مسئولان تغییر می‌کنند، گفت: لازمه روی کار آمدن مدیران کارآمد حضور مؤثر مردم در انتخابات و انتخاب بهترین فرد برای کرسی ریاست جمهوری کشور است.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از