حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف ۱۰۰ هزار عدد انواع موا‌دمحترقه در لرستان

کشف ۱۰۰ هزار عدد انواع موا‌دمحترقه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: بيش‌از ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و بيش از ۵۸ کيلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی محله محور در لرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار يحیی الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی محله محور در لرستان اظهار داشت: در راستای ارتقاء ضريب امنيت شهروندان این طرح در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: با توجه به روزهای پايانی سال و در پيش بودن شب چهارشنبه سوری، طرح مذکور با حضور عوامل انتظامی، پليس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی لرستان به کشف ۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی و همچنین ۹۲ عدد انواع فشنگ غيرمجاز اشاره و عنوان کرد: در اين رابطه ۱۶ نفر دستگير شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این طرح بيش از ۵۸ کيلوگرم انواع مواد مخدر و بيش از ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد گفت: ۲۳ خرده فروش مواد مخدر و تهيه و توزيع‌کننده مواد محترقه دستگير و ۱۲۲ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی محله محور در لرستان ۴۳ هزار و ۶۷۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بيش از ۳۸ ميليارد ريال کشف و ۱۳۱ دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف توقیف شد همچنین ۲۵ قاچاقچی و ۲۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه در این طرح ۳۰۶ متهم تحت تعقيب انتظامی و قضایی و همچنین ۱۳ سارق دستگیر شدند گفت: پليس با همکاری دستگاه قضا با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غيرمجاز، قاچاقچيان و هنجارشکنان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از