حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان مطرح کرد:

کمک ۲۷ میلیاردی هلال‌احمر در بخش‌های مختلف

کمک ۲۷ میلیاردی هلال‌احمر در بخش‌های مختلف

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: هلال‌احمر لرستان ۲۷ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف مانند برنامه‌های فرهنگی و کمک به نیازمندان کمک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد قدمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده و فرصتی است تا از تلاش‌های جوانانی که برای خدمت و نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی شود.


وی افزود: جوانان هلال‌احمر در بخش‌های مختلف امدادی، فرهنگی، کمک به نیازمندان و بیماران خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند و همیشه در صحنه‌های مختلف شاهد حضور فداکارانه جمعیت هلال‌احمر هستیم که برای نجات جان انسان‌ها در میدان حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر ارائه آموزش‌های لازم با هدف توانمند کردن نیروهاست که طی یک سال گذشته یک‌هزار و ۲۵۶ دوره آموزشی مختلف برای داوطلبان هلال‌احمر برگزار شده و با حضور در این دوره‌ها، آموزش‌های تخصصی را فرا گرفتند.

قدمی با اشاره به پروژه نساجی هلال‌احمر در دلفان گفت: فاز اول این پروژه در شهرستان دلفان راه‌اندازی خواهد شد که ظرفیتی برای اشتغال افراد جویای کار است که در فاز اول این پروژه بیش از ۵۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جمعیت هلال‌احمر لرستان یک‌هزار و ۵۰۰ امدادگر آماده خدمت‌رسانی هستند که سال گذشته توانستند در  ۶۷۴  عملیات حضور داشته باشند و در جاهای مختلفی حوادث جاده‌ای، کوهنوری و سایر موارد که نیاز به حضور امدادگران می‌باشد، حضور داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان یادآور شد: یکی از خدمات جوانان هلال‌احمر در اجرای برنامه‌های فرهنگی است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که طی یک سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان برای کمک نیازمندان و در سایر بخش‌ها هزینه شد که جوانان در اجرای این طرح با کمک خیرین توانستند اقدامات قابل توجهی انجام دهند.

قدمی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته داروخانه هلال احمر راه‌اندازی شد که خدمات زیادی را به بیماران ارائه می‌دهد به طوری که یک‌هزار داروی مختلف دارد و در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

وی افزود: با پیگیری‌های فراوانی که صورت گرفته ۲۱۵ نفر از جوانان هلال‌احمر جذب شدند که در بخش‌های مختلف مشغول به خدمت می‌باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان نیز در حوزه هلال‌احمر ۱۲ پروژه نیمه کاره با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این پروژه در حوزه‌های مختلف است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از