حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان مطرح کرد:

کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز لرستان

کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز لرستان

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز در نیمه اول امسال 80 میلیارد تومان برای ایجاد فضاهای آموزشی کمک کردند.

محمدعلی رضوی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: یکی از مهمترین اهداف خیرین مدرسه‌ساز، ایجاد فضای آموزشی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان است که تلاش می‌شود تا این فضاها بیشتر در مناطق محروم و دورافتاده ایجاد شوند.

وی افزود: خوشبختانه خیرین مدرسه‌ساز طی سال‌های اخیر کمک بسیار خوبی برای ساخت مدارس داشتند به‌طوری که هرساله شاهد افتتاح و بهره‌برداری از تعدادی مدارس نوساز خصوصاً در بخش‌های محروم و روستاهای استان هستیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون خیرین مدرسه‌ساز در استان لرستان بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان کمک کردند که پروژه‌های زیادی تعریف شده و در حال اجرا می‌باشند که بعد از تکمیل در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

رضوی گفت: در نیمه اول سال با همت خیرین، ۷۴ پروژه آموزشی در استان تکمیل شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که بعد از تجهیز، دانش‌آموزان در این فضاهای آموزشی مشغول به تحصیل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۵ پروژه نیمه‌کاره در استان وجود دارد افزود: این پروژه‌ها به صورت مشارکتی توسط خیرین و آموزش و پرورش در حال اجراست که با افتتاح آنها، مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان خاطرنشان کرد: همچنین چهارمدرسه خیرساز نیز در دست اجرا قرار دارد که خود خیرین تمامی هزینه ساخت این مدارس را تقبل کرده‌اند.

رضوی عنوان کرد: مدرسه‌سازی یکی از اقدامات خوب و پسندیده است که دانش‌آموزان می‌توانند با حضور در این فضاهای آموزشی کسب علم و دانش کنند و با این اقدام بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی خصوصاً در روستاها برطرف می‌شود.

وی اظهارداشت: خیرین در بخش‌های زیادی همت دارند اما در امر مدرسه‌سازی سبب می‌شود تا استعدادهای دانش‌آموزان شکوفا شود و همین افراد در آینده می‌توانند با موفقیت‌های خود، افتخارآفرینی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از