حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاد حوزه علمیه مطرح کرد:

گوش به فرمان بودن ولایت‌فقیه نیازمند بصیرت

گوش به فرمان بودن ولایت‌فقیه نیازمند بصیرت

استاد حوزه علمیه گفت: پیرو ولایت‌فقیه بودن سبب عاقبت‌بخیری می‌شود و گوش به فرمان بودن ولایت نیازمند بصیرت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید گودرزی در مراسم روز ۹ دی که در مسجد امام(ره) اظهارداشت: در فتنه سال ۸۸ عده‌ای به واسطه تبلیغات مسموم، آب در آسیاب دشمن ریختند و انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند و با قرار گرفتن در جبهه دشمن، خود را از کشتی انقلاب بیرون انداختند.

وی با اشاره به اطاعت از ولایت، افزود: سردار جبهه مقاومت شهید سلیمانی فرمودند که از شئونات عاقبت‌بخیری، اطاعت از ولایت فقیه است و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه نیازمند بصیرت است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در دوران پیامبر اسلام(ص) نیز برخی شرایط را درک نکرده و از کشتی رسالت و ولایت خارج شدند، همین موضوع در فتنه سال ۸۸ رخ داد و برخی از امتحان سربلند بیرون نیامده و مردود شدند.

حجت‌الاسلام گودرزی با بیان اینکه همه انسان‌ها در دنیا امتحان می‌شوند، گفت: فتنه امتحان می‌کند تا عده‌ای که ظرفیت ندارند مانند مفسدان و فتنه‌گران از کشتی انقلاب بیرون انداخته شوند و دیدیم که در این فتنه برخی از افراد فتنه‌گر که همراه دشمن بودند به زباله‌دان تاریخ فرستاده شوند.

وی عنوان کرد: فتنه‌های آخرالزمان سبب نابودی منافقین می‌شود چرا که سبب می‌گردد تا آنها برای مردم شناسایی و سپس رسوا شوند.

استاد حوزه علمیه اظهارداشت: برای پیروزی انقلاب افراد زیادی تلاش کردند و بعد از انقلاب هم در صحنه بودند اما حقی را برای خود درخواست نکردند ولی برخی با هر اقدامی احساس می‌کنند که باید حق خود را بگیرند.

گودرزی با اشاره به اینکه بصیرت و ولایت‌پذیری شهید سلیمانی جهانی شد، یادآورشد: شهید سلیمانی همیشه گوش به فرمان ولایت‌فقیه بود و با بصیرت و آگاهی در مسیر حرکت می‌کرد و همین سبب شد تا جهانی شود مانند حضرت عباس(ع) که با بصیرت در حادثه کربلا توانست رسالت خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: برای اتصال حکومت ما به حکومت امام عصر(عج) باید سختی‌هایی را کشید و پیرو ولایت‌فقیه باشیم.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی با سخنرانی رهبری، مشتی بر دهن یاوه گویان زدند و فتنه سال ۸۸ بابصیرت و گوش به فرمان بودن رهبری خنثی شد و سبب گردید کسانی که اهلیت ندارند با فتنه کنار روند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از