حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
یادواره شهدای محور مقاومت در پلدختر برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

یادواره شهدای محور مقاومت در پلدختر برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یادواره شهدای محور مقاومت و گرامیداشت شهدای پلدختر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجید بیرانوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه یادواره شهدای محور مقاومت و گرامیداشت شهدای پلدختر برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه مدیران و ادارات شهرستان برای برگزاری یادواره شهدا پای کار باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات خود در حال درگیری با جبهه مقاومت هستند افزود: قدرت‌نمایی مقاومت و ایستادگی محور حق در برابر استکبار چیزی جز ثمره خون شهدا نیست که همین ایستادگی سبب اضمحلال رژیم صهیونیستی و دنیای غرب شده و روز به روز به پرتگاه سقوط نزدیکتر و به‌‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به اینکه با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ کشوری جرات تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب گاهی شیطنت‌هایی انجام می‌دهند که تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهر پلدختر به تناسب جمعیت دومین شهر شهید داده کشور است بیان کرد: یادواره شهدای شهرستان و شهدای محور مقاومت به‌زودی برگزار می‌شود بنابراین انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند تا مراسم باشکوه فرهنگی و معنوی در شان شهدا برگزار شود.

بیرانوند با اشاره به برگزاری رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در لرستان گفت: با توجه به تهدیداتی که از طرف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود، در همین رابطه رزمایشی در استان برگزار و بسیجیان ما هم باید در این مراسم شرکت کنند که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در این رابطه همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پلدختری به راهیان‌نور تصریح کرد: طی دو مرحله دانش‌آموزان دختر و پسر پلدختر به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که انتظار داریم دستگاه اجرایی و آموزش و پرورش همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از