حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان:

یک‌هزار دانشجو به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

یک‌هزار دانشجو به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان گفت: یک‌هزار دانشجوی لرستانی امسال به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

پویان پدرام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در راستای تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طول سال برنامه‌ای با عنوان اعزام دانشجویان به اردوی راهیان پیشرفت انجام می‌شود که دانشجویان با حضور در مناطقی که حاصل دسترنج و تلاش جوانان این سرزمین است، آشنا می‌شوند.

وی افزود: بازدید از سدهای بزرگ کشور، صنایع برق و دارویی، هوافضا و سایر مناطقی که اوج پیشرفت را نشان می‌دهد در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از این مراکز بازدید می‌کنند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی که انجام شده بیش از یک‌هزار دانشجو از استان لرستان به اردوی راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد و از مراکز و مناطق مختلف در سطح استان و یا خارج از استان بازدید به عمل می‌آورند.

پدرام تقویت امیدآفرینی را یکی از اهداف مهم راهیان پیشرفت برشمرد و گفت: دانشجویان رشته‌های مختلف هنگام بازدید از این مراکز، دستاوردها و موفقیت کشورشان را از نزدیک می‌بینند و این امر سبب تقویت روحیه خودباوری و می‌می‌توانیم خواهد شد که می‌توانند با انگیزه و تلاش بیشتری برای ایران قوی و آباد قدم بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از