حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
رئیس شورای شهر بروجرد:

۱۰ پارک محله‌ای در بروجرد احداث شد

۱۰ پارک محله‌ای در بروجرد احداث شد

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: ۱۰ پارک محله‌ای در طول یک سال فعالیت شورای ششم، در بروجرد احداث شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه انتخاب هیأت رئیسه، اظهارداشت: شورای ششم در طول این مدت اقدامات قابل توجهی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده و همه توان خود را برای این اقدامات به کار گرفته که به خوبی‌ قابل مشاهده‌اند.

وی افزود: در طول این سه سال بیش‌ از ۱۰ پارک محله‌ای برای رفاه شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شده است، همچنین آغاز احداث میدان آیت‌الله نجفی، توسعه پارک فدک، نصب المان‌های مختلف در میادین شهر و نصب یک‌هزار و ۵۰۰ پرژکتور نمونه‌ای از اقدامات شورای شهر ششم در بروجرد بوده است.

رئیس شورای شهر بروجرد با اشاره به ساماندهی دستفروشان، تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بود که به جد در دستور کار قرار گرفت و برای دستفروشان، بازارچه‌هایی ایجاد شده است.

پاپی‌نژاد عنوان کرد: از دیگر خدماتی که در این مدت انحام شده آسفالت معابر و کوچه‌ها بوده که ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر آسفالت انجام شده و علاوه بر این نیز ۱۲۰ میلیون تومان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی یادآورشد: با توجه به لزوم درآمدزایی برای شهرداری، تالار مهرگان با درآمد ۳ میلیارد تومان در طول یک سال ثبت شد و تلاش می‌شود تا با تامین این هزینه‌ها بتوانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که در پایان جلسه، محمد پاپی‌نژاد برای چهارمین سال به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد و غلام‌عباس یاراحمدی نیز به عنوان نائب رئیس شورای شهر با کسب بیشترین آراء انتخاب شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از