حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
۱۲۰۰ جهادگر در اردوهای جهادی شرکت کردند
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

۱۲۰۰ جهادگر در اردوهای جهادی شرکت کردند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ جهادگر لرستانی در اردوهای جهادی که با هدف محرومیت‌زدایی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی لرستان، محسن کریمی در دیدار جمعی از جهادگران با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اظهار داشت: اهمیت جهاد و کار جهادی بر کسی پوشیده نیست، دانشجویان جهادگر در طول سال برای کمک به محرومان با حضور در مناطق محروم، همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند.

وی افزود: طی یک‌سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ نفر جهادگر در قالب اردوهای هجرت‌محور و طرح جمعیت امام حسن (ع)، اردوهای محلات حاشیه‌نشین در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی، پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی به ارائه خدمت پرداخته‌اند. 

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: گسترش این اردوها نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد و گروه‌های جهادی به نیازمندی‌های مناطق محروم توجه ویژه‌ای دارند.

کریمی بیان کرد: تفکر جهادی مهم‌ترین مولفه برای پیشبرد امور در بخش‌های مختلف است و دانشجویان در این راستا نقش مهمی بر عهده دارند.

در پایان این دیدار از پوستر طرح جمعیت امام حسن(ع) رونمایی شد و از گروه‌های جهادی برتر بسیج دانشجویی در حوزه محلات حاشیه‌نشین نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از