حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور:

۱۲۰۰ مانع واحدهای صنعتی برداشته شد

۱۲۰۰ مانع واحدهای صنعتی برداشته شد

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور گفت: طی یک سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ مانع از پیش پای صنایع برداشته شده است.

مجتبی اصغری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت بروجرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: هدف از طرح صنعت‌یار و معدن‌یار، همراهی با صاحبان صنایع در گذر از این جنگ اقتصادی است که این طرح با همه توان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اهدافی را که ما در این طرح پیگیری می‌کنیم، این است که در راستای فضای کسب و کار بتوانیم در استان‌ها، شاخص‌ها را بهبود ببخشیم و برای این مهم لازم است که از این طریق هر کدام از نهادهای اثرگذار بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور تصریح کرد: این نهادهای اثرگذار بخشی در دستگاه‌های دولتی، بخشی در دستگاه قضایی و شامل سایر نهادها هستند که در تحقق و پیشبرد اهداف این طرح نقش مهمی را بر عهده دارند.

اصغری عنوان کرد: در این طرح به این نتیجه رسیدیم که بسیج و تفکر بسیجی می‌تواند نخ تسبیح نقش‌آفرینی همه این نهادهای اثرگذار در امر تولید و صنعت باشد و با توجه به اینکه این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اعتلای بسیج در چند سال گذشته در دستور کار استان‌های کشور قرار گرفته است، شاهد این بودیم که در این راستا موانع از پیش پای هزاران واحد تولیدی برداشته شد.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته حدود یک‌هزار و ۲۰۰ مانع از پیش پای صنایع برداشته شده است، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که صورت می‌گیرد این طرح بسیار موفق بوده و در ۹ ماهه امسال نیزموانع ۷۰۰ واحد صنعتی و ۱۵۰ واحد معدنی برداشته شده است.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا پایان سال شاهد رشد عملرد استان‌ها در راستای رفع موانع تولید در واحدهای مختلف تولیدی باشیم که اجرای این طرح علاده بر اینکه در تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارد، در ایجاد اشتغال هم موثر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از