حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

۲۰۰ برنامه همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود

۲۰۰ برنامه همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته وحدت در همه شهرهای استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در لرستان، اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در سراسر استان برگزار می‌گردد که این برنامه‌ها با حضور مسئولان و مردم در مساجد و هیئت‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از برنامه‌ها در حال اجرا است و مابقی برنامه‌ها طی این هفته برنامه‌ریزی شده که تا روز ولادت پیامبر (ص) در همه شهرهای استان اجرا شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وحدت کلمه موضوعی اساسی در دین اسلام است، گفت: وجود این وحدت سبب نگاه ویژه و لطف خداوند می‌شود از همین رو می‌بینیم که دست یاریگر خداوند همیشه با اجتماع است.

علی‌نیا بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی شیطان این است که وحدت شکل نگیرد و از گذشته‌های دور تاکنون دشمنان برای ایجاد تفرقه همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا وحدت از بین برود و امروز این رفتاهای شیطانی را مشاهده می‌کنیم که کانون این تفرقه، دشمنان هستند که با ایجاد توطئه و نیرنگ به دنبال جدایی و از بین بردن وحدت هستند.

وی یادآور شد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا و امامین انقلاب، محور مقاومت برکاتی را به همراه داشته است و همین وحدت سبب اقتدار جبهه مقاومت شده است اما می‌بینیم در برخی از کشورها به دلیل نبود وحدت، تفرقه رخ داده و از این شکاف و تفرقه، جبهه کفر سود می‌برد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت در برخی از کشورهای متجلی شده و تبلور پیدا کرده که سبب شده تا پوزه استکبار به خاک مالیده شود که این اقدامات جبهه مقاومت متاثر از وحدت کلمه است.

علی‌نیا با بیان اینکه تفرقه میان امت، هدف شیطان و دشمنان است، گفت: نباید اجازه داد که تفرقه‌ای رخ داد و از این تفرقه دشمن شاد شود و سوءاستفاده نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از