حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

۲۴۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

۲۴۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۲۴۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند و طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند در مراسم اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز سومین گروه از دانش‌آموزان شهرستان بروجرد به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: در این مرحله ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس اعزام شده که از یادمان شلمچه، هويزه، اروندرود و فتح‌المبین بازدید خواهند کرد و این سفر نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: امسال بیش از ۷۲۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که دو کاروان دختران مقطع متوسطه دوم و یک کاروان هم دانش‌آموزان پسر اعزام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر جهادتبیین تاکید بسیار زیادی دارند از همین رو بیان دستاوردهای نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی و سایر بخش‌ها، نمونه‌ای از جهادتبیین است که دانش‌آموزان در این سفر نیز از سد کرخه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم کشور بازدید خواهند داشت.

حسنوند گفت: تلاش شده تا نسل جوان علاوه بر اینکه در این سفر معنوی با رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع‌مقدس آشنا می‌شوند، با بازدید از برخی مراکز و دستاوردها بتوانند پیشرفت‌های نظام را از نزدیک ببینند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی راهیان‌نور، یک اقدام فرهنگی است که هرساله جمعی از اقشار مختلف به این سفر معنوی اعزام می‌شوند و خوشبختانه استقبال دانش‌آموزان برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بسیار زیاد است.

انتهای خبر/

۲۴۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از