حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

۳۶درصد از حجم‌مخازن سدهای لرستان پُر است

۳۶درصد از حجم‌مخازن سدهای لرستان پُر است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان حجم آب موجود در پشت سدهای استان لرستان را ۷۵.۲ میلیون مترمکعب برشمرد و گفت: ۳۶ درصد از حجم‌مخازن سدهای لرستان پُر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، داریوش حسن‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت منابع آب سدهای لرستان اظهار داشت: هم اکنون حجم کل مخزن سدهای مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان‌آباد، کزنار و حوضیان ۲۰۸.۷۱ میلیون متر مکعب است که نسبت به حجم آب سد ایوشان با ۷۴ درصد و سد هاله با ۸۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالاترین درصد افزایش حجم آب را داشته‌اند.

وی با اشاره به بارش نزولات جوی در روزهای اخیر افزود: با توجه به این بارش‌ها هم‌اکنون حجم مخازن سدهای لرستان ۳۶درصد پُر است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان حجم آب موجود در پشت سدهای استان لرستان را ۷۵.۲ میلیون مترمکعب برشمرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد افزایش داشته است.

وی مجموع آب ورودی‌ ۶ سد استان لرستان را ۶.۵۸ مترمکعب بر ثانیه دانست و بیان کرد: مردم تا برطرف شدن وضعیت قرمز هشدار هواشناسی از اسکان و توقف در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها خودداری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از