حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان:

۳۷۷ میلیارد تسهیلات اشتغال در لرستان پرداخت شد

۳۷۷ میلیارد تسهیلات اشتغال در لرستان پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: ۳۷۷ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال به متقاضیان استان لرستان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی اظهارداشت: طی ۱۲ جلسه مستمری که برگزار کردیم توانستیم در سه ماهه فصل پاییز بیش از ۳۰ درصد از اعتباری که برای استان تخصیص داده شده است را به متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت کنیم که از این حیث برترین استان کشور هستیم.

وی افزود: با روندی که در پیش گرفته‌ایم تا پایان امسال بیش از نیمی از این اعتبار را به متقاضیان پرداخت خواهیم کرد و تسهیلات مذکور در سال ۱۴۰۱ تأمین اعتبار نشد و آن را از ابتدای مهرماه سال جاری به استان‌ها تخصیص دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ تا شهریورماه ۱۴۰۳ مهلت دارد امیدواریم بتوانیم از اعتبارات مانده سایر استان‌ها را جذب کرده و بیش از صد در صد سهم لرستان را به متقاضیان پرداخت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: شروع تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۲ که به زودی آغاز خواهد شد، فرصتی است که بتوانیم در به‌روزرسانی ظرفیت واحدهای تولیدی با پرداخت این تسهیلات حمایتی جهشی به وجود بیاید.

وی گفت: بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه مربوط به پرداخت تسهیلات اشتغال تعهد شده توسط دستگاه‌های اجرایی است که سهم تعیین شده این بند برای استان لرستان یک‌هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان می‌باشد که تاکنون هزار میلیارد از آن به استان تخصیص داده شده است و ظرف سه ماهه نخست پس از تخصیص در لرستان که ۳۷۷ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده که بیش از ۳۰ درصد آن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از