حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان:

۳۸۰ میلیاردتومان تسهیلات به صنایع‌خُرد پرداخت شد

۳۸۰ میلیاردتومان تسهیلات به صنایع‌خُرد پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: در دولت سیزدهم، ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع خُرد استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حسین بیرانوند در مراسم افتتاح شرکت شیرین‌خرم که در شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: صندوق کارآفرینی امید تلاش دارد تا با حمایت از واحدهای تولیدی کوچک بتواند در تولید و اشتغال موثر باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته این صندوق در دولت سیزدهم، افزود: طی دو سال گذشته ۳ هزار و ۵۷۴ فقره تسهیلات با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۸۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم نسبت به سنوات قبل، بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

بیرانوند یادآورشد: امسال در کل استان ۲۲۸ طرح خُرد و متوسط به بهره‌برداری رسیده که امروز همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس، شرکت شیرین‌خرم در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح گردید.

وی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید لرستان امسال بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و همچنین بیش از ۴۲ میلیارد تومان برای طرح‌هایی که به بهره‌برداری رسیده، سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این تعداد طرح، زمینه اشتغال یک‌هزار و ۲۷۸ نفر را فراهم کرده است، گفت: این طرح‌ها باتوجه به اینکه کوچک و خُرد هستند اما در تولید و اشتغال نقش مهمی دارند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: امروز شرکت شیرین‌خرم در بروجرد افتتاح شده که برای این طرح یک میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از