حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

۳ پاسگاه محیط‌بانی امسال در لرستان راه‌اندازی می‌شود

۳ پاسگاه محیط‌بانی امسال در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سه پاسگاه محیط‌بانی امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد، سلسله و الیگودرز راه‌اندازی می‌شود.

علی سالاروند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: امسال سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان اضافه و افتتاح می‌شود.

وی افزود: یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود که پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال افتتاح و نیروها در آنها مستقر می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود عنوان کرد: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده است که حیات‌وحش زیادی دارد، این پاسگاه نیز هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ما در شاداب کوه به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم وگرنه شبکه پاسگاهی استان تکمیل می‌شد.

سالاروند گفت: هم اکنون ۱۵ پاسگاه‌ ثابت محیط‌بانی در سطح استان لرستان وجود دارد که با افتتاح سه پاسگاه مذکور و پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد، دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از