حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان:

۴۰ برنامه دهه‌فجر در مدارس لرستان برگزار می‌شود

۴۰ برنامه دهه‌فجر در مدارس لرستان برگزار می‌شود

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۴۰ برنامه فرهنگی در مدارس لرستان برگزار می‌شود.

امین رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه‌فجر، اظهارداشت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح مدارس استان با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی در مدارس استان برگزار خواهد شد که تلاش شده تا این برنامه‌ها در همه مدارس اجرا شود که شامل پویش، مسابقات فرهنگی هنری، جشن و تجلیل از خانواده شهدا و بانوان فعال تربیتی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت ترغیب دانش‌آموزان برای حضور در انتخابات، برگزاری گفتمان ایثار و شهادت، ویژه برنامه کشوری «رفیق شهیدم» همزمان با آغاز دهه‌فجر برگزار خواهد شد.

رسولی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، فضاسازی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برپایی یادمان شهدای حادثه کرمان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین پویش بزرگ نسل آرمانی است.

وی از افتتاح پروژه‌های ورزشی در دهه‌فجر خبر داد و بیان کرد: همزمان با دهه‌فجر ۲۰ پروژه ورزشی در سطح مدارس افتتاح خواهد شد که این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان است و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جهادتبیین در ایام دهه‌فجر، گفت: ایام دهه‌فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است که باید به بهترین شکل این دستاوردها و موفقیت‌ها را برای نسل جوان خصوصاً دانش‌آموزان بازگو کرد.

رسولی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند تا ذهن نسل جوان را از پیشرفت‌های انقلاب و نظام منحرف کنند ولی در دهه‌فجر می‌توان از هر شیوه و روشی برای بیان این دستاودرها استفاده کرد تا دانش‌آموزان بدانند که پیروزی انقلاب، زمینه‌ساز پیشرفت و تحول در کشور شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از