حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان:

۴۰ عملیات جهادی توسط دانشجویان اجرا شد

۴۰ عملیات جهادی توسط دانشجویان اجرا شد

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ عملیات جهادی توسط دانشجویان جهادگر در مناطق محروم استان اجرا شده است.

محمد ابدالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، اظهارداشت: دانشجویان بسیجی در قالب تیم‌های مختلف بهداشتی، درمانی، فرهنگی، عمرانی و فنی در طول سال مشغول خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و حاشیه شهر هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی، طرحی بود به نام لبخند ایران که دانشجویان جهادگر اواخر هر هفته برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام شده و خدمات مورد نیاز را در هر بخش به محرومان ارائه می‌دهند که این طرح با استقبال دانشجویان بسیجی همراه شد.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ عملیات جهادی توسط دانشجویان جهادگر بسیجی اجرا شده که تیم‌های دانشجویی هر هفته به یکی از مناطق حاشیه‌نشین اعزام شده و خدمات مورد نیاز را در بخش‌های مختلف ارائه داده‌اند.

ابدالی عنوان کرد: در ایام تابستان، دانشجویان جهادگر فرصت بیشتری برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دارند که تابستان امسال ۲۰ گروه جهادی در قالب بیش از یک‌هزار نفر خدمات عمرانی، آموزش و فرهنگی، بهداشتی و درمانی را ارائه دادند.

وی یادآورشد: اردوهای هفتگی جهادگران بسیج دانشجویی امام حسن(ع) هر هفته برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مختلف استان آخر هر هفته با حضور در محلات حاشیه‌نشین اقدام به محرومیت‌زدایی می‌کنند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در همه عرصه‌ها برای محرومیت‌زدایی آماده خدمت هستند و تلاش دارند تا لبخند رضایت را به محرومان هدیه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از