حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره نظارت بر درمان علوم پزشکی لرستان:

۵۶ مرکز زیبایی و دندانپزشکی غیرمجاز پلمب شد

۵۶ مرکز زیبایی و دندانپزشکی غیرمجاز پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امسال ۵۶ مرکز زیبایی و دندانپزشکی غیرمجاز در لرستان پلمب شده است.

 امین کائیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: نظارت بر مراکز درمان توسط اداره نظارت به صورت مستمر انجام می‌شود چرا که این بخش با سلامت مردم ارتباط زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ مرکز زیبایی و دندانپزشکی غیرمجاز امسال پلمب شده است، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱ مرکز غیرمجاز پوست، مو و لیزر و ۲۵ دندانپزشکی غیرمجاز به دلیل تخلفات و مداخله در امور پزشکی پلمب شد.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند به مراکزی که تابلو ندارند مراجعه نکنند چون این مراکز غیرمجاز هستند و سلامت عمومی جامعه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

کائیدی بیان کرد: مراکز مجاز درمانی به صورت مستمر مورد بازدید قرار گرفته اما این مراکز زیرزمینی غیرمجاز بوده و ممکن است دستگاه‌های آنان آلوده باشد و مشکلاتی را در حوزه سلامتی ایجاد نماید.

وی خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجاز برای تبلیغات و سودجویی، سعی می‌کنند تا هرینه کمتری دریافت نمایند ولی شهروندان نباید فریب بخورند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از