حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول فضاهای پرورشی آموزش و پرورش لرستان:

۷۰۰ پایگاه اوقات فراغت میزبان دانش‌آموزان می‌شود

۷۰۰ پایگاه اوقات فراغت میزبان دانش‌آموزان می‌شود

مسئول اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال در ایام تابستان ۷۰۰ پایگاه اوقات فراغت در لرستان میزبان دانش‌آموزان می‌شود.

حمزه متقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به فصل تابستان و پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهارداشت: هرساله با تعطیل شدن مدارس، برنامه‌ریزی برای برپایی کلاس‌های متنوع با هدف پُر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: امسال در سراسر استان ۷۰۰ پایگاه آماده میزبانی از دانش‌آموزان است که از مقطع ابتدایی تا دبیرستان می‌توانند طبق علاقه و استعداد خود در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مسئول اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امسال ۵۰ رشته مختلف هنری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و مهارتی تدارک دیده شده که شعار امسال «هر دانش‌آموز، یک مهارت» است و تلاش شده تا با افزایش رشته‌های مهارتی دانش‌آموزان بتوانند مهارتی را در ایام تابستان فرا بگیرند.

متقی بیان کرد: هدایت دانش‌آموزان به سمت و سوی رشته‌های مهارتی برنامه‌ای است که در دستور کار قرار دارد که دانش‌آموزان از همین سنین کم می‌توانند علاقه و استعداد خود را در رشته‌ای که علاقه دارند پرورش دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از