حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان:

۷ میلیارد تومان برای نشاط اجتماعی هزینه شد

۷ میلیارد تومان برای نشاط اجتماعی هزینه شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: امسال ۷ میلیارد تومان برای نشاط اجتماعی مناطق کم‌برخوردار استان هزینه شده است.

کریم خورشیدوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: اعتباراتی که در پایان سال ۱۴۰۱ جذب شده، در سال‌جاری تا به امروز هزینه شده است که این اعتبارات در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی لحاظ گردید.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان در این بخش‌ها هزینه شده است، افزود: خرید تجهیزات پارکی به مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان جهت نصب در پارک‌های شهرستان کوهدشت از جمله اقداماتی بوده که انجام شد و سعی شده که این تجهیزات در مناطق کم‌برخوردار نصب شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس شهرستان کوهدشت و روستاهای اطراف به مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان، خرید تجهیزات ورزشی و بازی مانند ست‌های ورزشی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۲۰ میلیون تومان برای پارک‌های بانوان در سطح استان، خرید تجهیزات از قبیل بخاری، تختخواب و پکیج به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان جهت استفاده در گرم‌خانه خرم‌آباد و ازنا از این اعتبار صورت گرفته است، همچنین خرید تجهیزات پارکی با هزینه ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در پارک‌ها و بوستان‌ها انجام شده است.

خورشیدوند از انعقاد قرارداد با ۱۶ موسسه و سازمان مردم‌نهاد فعال جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبرداد و گفت: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان برای فعالیت این بخش هزینه شده است.

وی عنوان کرد: ابلاغ اعتبار به اداره‌کل آموزش و پرورش جهت تجهیز مدارس به وسایل ورزشی مانند فوتسال، تور والیبال و میز تنیس و فوتبال دستی به ارزش ۵۴۰ میلیون تومان و لحاظ شدن ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه برنامه فوق‌العاده فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی مدارس انجام شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: از دیگر اعتبارات هزینه شده، ابلاغ اعتبار به نهاد کتابخانه جهت تجهیز کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی شهرستان دلفان بود که ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شد، همچنین ۴۴ میلیون تومان اعتبار در راستای تعمیر و تجهیز مراکز و تهیه یک دستگاه بینایی‌سنجی جهت مراکز نگهداری کودکان کار در اختیار بهزیستی قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از