حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز:

۹۰ درصد اماکن ورزشی الیگودرز مشکل دارند

۹۰ درصد اماکن ورزشی الیگودرز مشکل دارند

رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز با بیان اینکه ۹۰ درصد اماکن ورزشی الیگودرز مشکل دارند گفت: ورزشگاه ملی این شهرستان نیاز به نوسازی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، جلسه بررسی مشکلات اماکن ورزشی الیگودرز ظهر امروز با حضور حمیدرضا گودرزی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان الیگودرز در محل اداره ورزش الیگودرز برگزار شد تا برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

سودابه علی‌بخشی سرپرست اداره ورزش و جوانان الیگودرز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اماکن ورزشی الیگودرز اظهارداشت: متاسفانه پیمانکار قبلی بدهی‌ها را پرداخت نکرده است و ورزشگاه ملی ۴۱۰ میلیون بابت برق بدهکار است.

وی افزود: به دلیل عدم رسیدگی موتورخانه، ورزشگاه ملی نیاز به نوسازی کامل دارد که برآورد اولیه کارشناس مبلغ یک و نیم میلیارد تومان است و هم اکنون اداره ورزش الیگودرز  ۱۲۰ میلیون تومان در بازار بدهکار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اماکن ورزشی الیگودرز مشکل تاسیسات، نگهبان و باغبانی را دارند عنوان کرد: طی سال‌های گذشته هیچ فکری برای ساخت خوابگاه ورزشکاران نشده است که به منظور  میزبانی مسابقات کشوری، ساخت خوابگاه در اولویت قرار دارد.

حمیدرضا گودرزی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن انتقاد از وضعیت تاسیسات ورزشگاه ملی، شهرستان الیگودرز، اتحاد و همدلی اداره ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی و سایر ارگان‌ها را رمز موفقیت اداره ورزش و قهرمان‌پروری دانست و گفت: باید از قهرمانان و ورزشکاران با احترام یاد شود و قهرمانان و هیئت‌های ورزشی اولویت واگذاری اماکن ورزشی باشند.

وی تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی بلند مدتی برای ورزش انجام داد و از مربیان قهرمان‌پرور، قهرمانان و پیشکسوتان منطقه حمایت و تکریم کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت ورزش باید در سنین پایه انجام گیرد عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان در این راستا با انتخاب افراد توانمند جهت سکانداری هیئت‌های ورزشی و برنامه‌ریزی حرفه‌ای و بلند مدت برای آینده ورزش الیگودرز در عرصه کشف استعدادهای ورزشی و قهرمان‌پروری قدم بردارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از