حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

13 آبان روز افشای جاسوسی آمریکا در کشورهاست

13 آبان روز افشای جاسوسی آمریکا در کشورهاست

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: یوم‌الله 13 آبان روز رسوایی و افشای نفوذ و جاسوسی آمریکا در کشورها است.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ۱۳ آبان، اظهارداشت: ۱۳ آبان یک نشانه است، یک روز خاص و یوم‌اللهِ نه فقط ملت ایران، بلکه یوم‌الله ملت‌های آزاده عالم است که روز رسوایی و افشای نفوذ و جاسوسی آمریکا در میان کشورها به منظور تلاش برای تضعیف نظام‌هایی است که با اتکا به توان مردم و با پشتیبانی ملت تشکیل شده‌اند.

وی افزود: ۱۳ آبان روزی است که پرده از تلاش آمریکا برای تضعیف استقلال ملت‌ها برمی‌دارد و هر ساله ما ملت ایران این روز را گرامی می‌داریم، برای اینکه فریاد کنیم تا خفتگان عالم و کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند، بیدار شوند و بدانند که آمریکا یک رژیم استکباری و جنایتکار تمام‌عیار است.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به جنایات آمریکا، گفت: آمریکا به استقلال و اقتدار کشورها تعدی می‌کند و به دنبال سلطه‌گری است و کاملاً پوشالی و غیرواقعی شعار حقوق بشر و مقابله با تروریسم سر می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه امسال شعارهای روز ۱۳ آبان در انزجار و اعلام نفرت از آمریکا و اسرائیل را قوی‌تر و با ایمانی راسخ‌تر فریاد می‌زنیم، عنوان کرد: امسال در شرایطی شعار مرگ بر آمریکا می‌دهیم که همه ملت‌های عالم و وجدان‌های بیدار به این حقیقت رسیده‌اند که آمریکا نه تنها جنایتکار و ناقض حقوق بشر است، بلکه بزرگترین حامی تروریست است.

وی بیان کرد: ایستادن آمریکا در کنار رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از جنایات تمام‌عیار و نسل‌کشی این رژیم غاصب حاکی از خوی استکباری آمریکاست و آمریکا در جنایت‌های غزه، شریک جرم قطعی اسرائیل است چرا که با پشتیبانی آمریکاست که اسرائیل علیه یک ملت مظلوم، بدترین جنایت‌ها را مرتکب می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان تصریح کرد: امسال با قدرت‌تر شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر می‌دهیم بدان معنا که این شعار یعنی مرگ بر ظلم و ستم، مرگ بر نقض حقوق بشر و مرگ بر فریب و دروغ و تزویر؛ آمریکایی که تا دیروز با لبخند و دستکش مخملی رخ می‌نمود امروز با این همه جنایات، چهره واقعی و بدون روتوش خود را نشان داده است.

گودرزی یادآورشد: امروز نه تنها ملت‌های دنیا علیه آمریکا شعار می‌دهند بلکه مردمان خود کشور آمریکا هم، چنین شعارهایی را علیه سیاست‌های استکباری آمریکا سر می‌دهند و امروز همه وجدان‌های بیدار عالم از آمریکا متنفر هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از