حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۳۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا شد

۳۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» جلال شیخ‌پور در مراسم تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهارداشت: در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم، افراد به سمت کار خیر پیش می‌روند و عزت و نشاط جامعه در همین کارها تعریف می‌شود.

وی افزود: جلوه‌های بزرگی در راستای کمک به نیازمندان را در جامعه می‌بینیم و در قرآن به کار خیر اشاره زیادی شده است و ترویج فرهنگ حسنه انفاق و نیکوکاری بسیار سفارش شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: بعد از گذشت حدود ۹ ماه از سال جدید، تعهد ۴۰۰ میلیاردی درآمد کمیته امداد در بخش‌های مختلف به اتمام رسیده و از امروز تا پایان سال مازاد بر عهده ماست و علت آن وجود چنین موسسات خیریه و نیکوکاری است.

شیخ‌پور بیان کرد: با همت خیرین، طی دو سال گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شده و تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ واحد به مددجویان تحویل داده شده است.

وی گفت: سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ شغل با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد برای مددجویان ایجاد شد و از ابتدای سال‌جاری تاکنون اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در اشتغال صرف شده است.

مدیرکل کمیته لرستان عنوان کرد: امسال ۳ هزار و ۲۰۰ جهیزیه تقدیم به نوعروسان تحت امداد شده تا بتوانند زندگی مشترک را آغاز نمایند.

شیخ‌پور با اشاره به حمایت کمیته امداد از نخبگان، خاطرنشان کرد: در بین خانوارهای تحت پوشش، ۷۸۰ نخبه و استعداد برتر شناسایی و مورد حمایت قرار دارند که این افراد در بخش‌های مختلف موفق بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از