حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول اعتکاف دانشگاهیان لرستان خبرداد:

ثبت‌نام ۲۲۰نفر از دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف

ثبت‌نام ۲۲۰نفر از دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف

مسئول اعتکاف دانشگاهیان لرستان گفت: تاکنون ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان لرستان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: آئین معنوی اعتکاف در مساجد دانشگاه‌ لرستان، دانشگاه آزاد و مسجد امام خمینی(ره) واقع در خیابان جلال آل احمد برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ثبت‌نام ۲۲۰ نفر خواهر و برادر از دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، فرهنگیان، علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی قطعی شده است.

مسئول اعتکاف دانشگاهیان لرستان تصریح کرد: ۶۰درصد معتکفان دانشجو و اعتکاف اولی هستند و دیگر معتکفان از کارکنان و اساتید که بخشی از آن‌ها اعتکاف دومی و بقیه بیش از دو بار اعتکاف را تجربه می‌کنند.

فاطمی‌نیک بیان کرد: قرائت، کرسی‌های تلاوت، بیان احکام، مناجات‌خوانی، حلقه‌های معرفتی و برپایی نافله‌ها از برنامه‌هایی است که برای دانشجویان اجرا می‌شود. 

وی عنوان کرد: نسبت به اعتکاف‌های گذشته برای اولین‌بار شاهد حضور چشمگیر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در مراسم معنوی اعتکاف خواهیم بود.

مسئول اعتکاف دانشگاهیان لرستان با اشاره به شعار «اعتکاف معنویت تمدن‌ساز»، گفت: امیدواریم در یک فضای معنوی در جامعه دانشگاهی با رویکرد معنویت تمدن‌ساز اثرگذاری در جامعه ایجاد شود.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از