حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

حماسه ملت ایران در دفاع‌مقدس تبیین شود

حماسه ملت ایران در دفاع‌مقدس تبیین شود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: حماسه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع‌مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته دفاع‌مقدس، اظهار داشت: یکی از ماندگارترین و پرافتخارترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع‌مقدس است که اوج رشادت، دلاوری، ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در هشت سال دفاع‌مقدس همه اقشار مختلف مردم برای دفاع از ارزش‌ها تلاش کردند و نقش خود را به خوبی ایفا نمودند که بخشی از این رزمندگان، شهدای دانشجو بودند که در جبهه‌های جنگ حاضر شدند و با تقدیم جان خود سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر تبیین دستاوردها و ابعاد مختلف دفاع‌مقدس، تصریح کرد: امروز ضروری است تا برای نسل جوان که دوران دفاع‌مقدس را ندیدند، دستاوردهای هشت سال دفاع‌مقدس تبیین شود تا به خوبی بتوانند حافظ نظام و انقلاب باشند.

کریمی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع‌مقدس سه یادواره شهدا در استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور دانشجویان برگزار می‌گردد.

کریمی بیان کرد: سیر مطالعاتی کتاب روزگاری سخت اما گوارا، برگزاری شب شعر شهدایی توسط انجمن شعر و ادبیات معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی، شناسایی و تکمیل شبکه راویان جوان  جهت تربیت راویان دفاع‌مقدس از جمله برنامه‌هایی است که بسیج دانشجویی در لرستان طی این هفته برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که برای این هفته برگزار خواهد شد، برگزاری جشنواره روایت‌نویسی با موضوع دفاع‌مقدس است که این جشنواره در بین یک‌ هزار و ۲۰۰ دانشجوی شرکت‌کننده در راهیان‌نور سال گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از