حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرماندار ازنا:

کلیه مقاطع تحصیلی ازنا فردا تعطیل است

کلیه مقاطع تحصیلی ازنا فردا تعطیل است

فرماندار ازنا گفت: فردا کلیه مقاطع تحصیلی ازنا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و فعالیت ادارات دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

محمدرضا فاتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و در برخی از مناطق روستایی بارش برف به یک متر هم رسیده و به طور میانگین در کل شهرستان ۵۰ سانت برف باریده است.

وی افزود: با توجه به برودت هوا، سرمای شدید، یخبندان و یخ‌زدگی معابر فردا کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و فعالیت ادارات دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

فرماندار ازنا با اشاره به بازگشایی راه دسترسی ۱۸۰ روستای ازنا عنوان کرد: تاعصر امروز کلیه مسیرهای اصلی و روستایی این شهرستان بازگشایی شده ولی به دلیل وزش شدید باد برخی از مسیرها مجدد بسته شده است که راهداران همچنان مشغول بازگشایی این مسیرها هستند.

وی بیان کرد: به کوهنوردان و کسانی که به صعود به ارتفاعات علاقه دارند توصیه می‌کنیم جداً از ورود به مناطق کوهستانی خودداری کنند، تردد در محورهای مواصلاتی ازنا نیز با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از