حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان:

یک‌هزار دانشجوی جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

یک‌هزار دانشجوی جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: امسال یک‌هزار دانشجوی جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

محمد ابدالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: دانشجویان در راستای خدمت به مردم مناطق محروم همیشه پیش‌قدم هستند که در بخش‌های عمرانی، پزشکی و درمانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی هر ساله خدماتی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که بسیجیان جهادگر در دستور کار قرار دادند، طرح عهدخدمت بود که از زمستان سال قبل شروع شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد که بیشتر فعالیت این جهادگران در عرصه عمرانی بوده ولی در بخش‌های دیگر هم خدمت داشتند که این کار با هدف محرومیت‌زدایی در این مناطق انجام شده است.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: برای امسال برنامه‌ریزی شده که یک‌هزار دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شوند و هر کدام در هر حوزه‌ای که تخصص دارند خدمت نمایند.

ابدالی بیان کرد: یکی از طر‌ح‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود این است که اواخر هفته در تعطیلات به مناطق محروم اعزام می‌شوند که این طرح بسیار مورد استقبال قرار گرفت و دانشجویان در طول سال علاوه بر ایام خاص و مناسب‌ها، می‌توانستند هر هفته اقدام به خدمت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: البته دانشجویان جهادی علاوه بر همه این خدمات، بسته‌های کمک مومنانه و فرهنگی تهیه و در هنگام ورود به این مناطق، بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از