حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان:

۱۱۰ برنامه کتاب‌محور در دهه ولایت برگزار می‌شود

۱۱۰ برنامه کتاب‌محور در دهه ولایت برگزار می‌شود

سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۱۱۰ برنامه کتاب‌محور در دهه امامت و ولایت توسط کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه کتاب‌محور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی کتاب، خوانش کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در همه شهرهای استان برگزار می‌شود و بسیاری از کتاب‌هایی که در این زمینه انتخاب شده با موضوع غدیر است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: در جشن سه کیلومتری مهمانی غدیر در مرکز استان نیز، کتابخانه‌های عمومی استان یک غرفه برپا می‌کند که در این غرفه فرهنگی برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

سبزیان بیان کرد: تبیین عید غدیر و اهمیت این واقعه مهم موضوعی است که باید تلاش کرد تا از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری بتوان آن را برای نسل جوان تبیین نمود.

وی گفت: یکی از رسالت‌های مهم کتابخانه‌ها این است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی بتواند اهمیت چنین وقایع مهمی را برای نوجوانان و جوانان بیان نماید چرا که غدیر یکی از اعیاد مهم مسلمانان است و باید برکت این عید مهم به خوبی بازگو شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از