حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

۱۵۰ برنامه همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود

۱۵۰ برنامه همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: ۱۵۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در استان لرستان برگزار می‌شود.

مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: بسیج جامعه زنان لرستان به مناسبت دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) است، بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه را در نظر گرفته که در این ایام برگزار می‌شوند.

وی افزود: این برنامه‌ها با محوریت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است که از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود که برگزاری جشن‌های سراسری یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طول این دهه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی، عملیات روشنگری، مسابقات کتابخوانی، اکران فیلم، برگزاری جشنواه «بُشرا» تکریم دختران شهدا، برگزاری جشنواره «ریحانه» در دهه کرامت برگزار می‌شود.

سپهوند بیان کرد: جشنواره «ریحانه» در قالب بخش‌های مختلف هنری در نظر گرفته شده که در نهایت، نمایشگاهی از آثار هنری این جشنواره برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقویت هویت اسلامی دختران بسیار مهم است، یادآور شد: تلاش می‌شود تا حضرت معصومه(س) به عنوان یک الگو در راستای تربیت دختران معرفی شود تا سعادت و نیک‌بختی، آینده هم دختران باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تجلیل از بانوان موفق طی ایام دهه کرامت صورت می‌گیرد تا این بانوان به دیگران معرفی شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از