حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

۱۷۶ نفر برای سفر ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند

۱۷۶ نفر برای سفر ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: امسال ۱۷۶ نفر برای سفر ازدواج دانشجویی در استان ثبت‌نام کردند و تا اسفندماه به مشهد مشرف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه در راستای ترویج ازدواج آسان، ازدواج دانشجویی است که هر ساله طی زمان خاصی دانشجویان ثبت‌نام می‌کنند و هدایا به همراه سفر مشهد به آنها اهدا می‌شود.

وی افزود: امسال هم بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت» در استان اجرا شد که دانشجویان متاهلی که تاریخ عقد آنها از اول فروردین سال گذشته تا ۳۰ مهر امسال است می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به شرایط ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، تصریح کرد: دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد یکی از الزامات ثبت‌نام ازدواج دانشجویی است که ثبت‌نام اولیه تا ۹ آذرماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی بیان کرد: در مجموع امسال ۱۷۶ نفر برای ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند که از هفتم آذر سفر دانشجویان به مشهد مقدس آغاز شده و تا ۲۲ اسفند همه دانشجویانی که در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند، اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از