حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای شهر خرم‌آباد:

«فسادستیزی» از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب

«فسادستیزی» از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب

عضو شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه شهید رئیسی در اکثر شاخصه‌های فردی و اجتماعی در تراز انقلاب و اسلام بود گفت: عدالت‌خواه، ساده‌زیست و فساد ستیزی از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب است.

حمیدرضا صفریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با بیان اینکه رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید تقوای الهی داشته و مردمی باشد اظهارداشت: رئیس جمهور باید منافع ملی را بر منافع شخصی، حزبی و جناحی ترجیح دهد و به جوانان اعتماد و اعتقاد داشته باشد.

وی عدالت‌خواه، ساده‌زیست و فساد ستیزی را از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب برشمرد و افزود: رئیس جمهور باید از اشرافی‌گری بپرهیزد، امید به آینده داشته باشد، مایوس نباشد، عملکرد جهادی داشته باشد و به توانمندی‌های داخلی اعتماد داشته باشد.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در اکثر شاخصه‌های فردی و اجتماعی در تراز انقلاب و اسلام بود و می‌توان از آن به عنوان یک مکتب ناب الگوبرداری کرد گفت: از مردم و در میان مردم بودن یکی از شاخصه‌های مطلوب دولت رئیس جمهور شهید بود.

وی دیگر شاخصه بارز دولت شهید رئیسی را ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان حاکمیتی دانست و عنوان کرد: این شاخصه در دولت شهید رئیسی به درستی در مقام عمل به منصه ظهور رسید و در واقع خود را برای وحدت و عدم تفرقه هزینه می‌کرد.

صفریان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی اهل مماشات نبود و در مواضع انقلاب و منافع ملی با کسی تعارف نداشت تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی با کشورهای همسایه و به‌ویژه عربستان رابطه حسنه‌ای برقرار شد و رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه با کشورهای همسایه تعامل سازنده‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه در دولت رئیس جمهور شهید در روابط بین‌الملل بهترین عملکرد را داشتیم اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی اخلاق‌مدار و مردمی بود و در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد. 

عضو شورای شهر خرم‌آباد به ولایت‌پذیری شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: شهید جمهور ذوب در ولایت بود. 

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی رئیس جمهور شهید عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی از تفرقه دوری می‌کرد  و می‌گفت حاضرم هر تهمتی به من بزنند اما کار مردم راه بیفتد از این رو تمام تهمت‌ها را به جان می‌خرید تا کار مردم درست شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از