حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان:

«وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

«وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، امیر مراد خوش‌کنار صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین وعده صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و هیمنه دشمنان را به کلی فرو ریخت.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود بلکه نهال به ثمر نشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی بود که از دیرباز مبارزه خود را با رژیم ستمشاهی آغاز کرده بودند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود که عشق و علاقه دین مبین اسلام را در سینه داشتند و پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کردند بدون شک در این وحدت پیوند نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد. 

امیر خوش‌کنار بیان کرد: وقتی که ندای وحدت‌بخش «ارتش فدای ملت و ملت برای ارتش» در فضای آکنده از اخوت و صمیمیت طنین‌انداز شد و امام(ره) ارتش را در انقلاب سهیم و سرافراز کرد ارتش به این ندای ملکوتی لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ اسلامی و وجود جوانان مؤمن و انقلابی در بدنه ارتش، عنوان کرد: ارتش ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: نیروهای ارتش بعد از جنگ برای امنیت این مرز و بوم تمام قد در مناطق عملیاتی حضور دارند و با تمام وجود در زمینه‌های مردم‌یاری مانند سیل، زلزله، کرونا و... برای آرامش مردم مجاهدت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از