حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

آب شرب بلند مدت الیگودرز تامین می‌شود

آب شرب بلند مدت الیگودرز تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: آب شرب بلند مدت شهرستان الیگودرز با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای لرستان و شرکت آبفای استان تامین می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به 20 روستای شهرستان الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد، نشستی در محل تصفیه‌خانه آب الیگودرز با حضور معاون وزیر نیرو در آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون  شرکت آبفای کشور، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد و بنا به درخواست نماینده و دستور معاون وزیر، موضوع بررسی تامین آب بلند مدت قسمتی از شهر الیگودرز از محل ایستگاه پمپاژ انوج در دستور کار شرکت‌های آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آبفای استان آب شرب بلند مدت شهرستان الیگودرز تامین می‌شود افزود: پیش از این به‌ دلیل کمبود آب شرب پایدار، مشکلاتی برای مردم و اهالی روستاهای الیگودرز وجود داشت که با همت مسئولان این مشکل برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: تامین آب شرب سالم و پایدار از رسالت‌های وزارت نیرو و شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفا بوده و در دستور کار وزیر نیرو قرار دارد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت موجود آبی استان و اتصال شبکه‌های آب به مناطق محروم از پروژه‌های با اهمیتی است که تحقق آن سبب تحول چشمگیر و بازخورد گسترده در صنعت آب کشور خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از