حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدحمید نقدی‌پور»؛

آزادگی را از مکتب اباعبدالله الحسین آموخته‌ایم

آزادگی را از مکتب اباعبدالله الحسین آموخته‌ایم

شهید «محمدحمید نقدی‌پور» در وصیت‌نامه خود نوشته است: بدانید که امروزه آزادیم و درس آزادگی را از مکتب اباعبدالله الحسین آموخته‌ایم و باید به جهانیان ثابت کنیم که همواره استوار و مقاوم و پابرجا خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید محمدحمید نقدی‌پور در سال ۱۳۴۵ در روستای دکاموندِ شهرستان الشتر دیده به جهان گشود و در تاریخ بیست و ششم آذرماه ۱۳۶۲ در حالی که تنها ۱۷ سال داشت و دانش‌آموز بود هنگام جابجایی نیروهایِ کمین در پاسگاه زید عراق، قلبش مورد اصابت ترکش خمپاره بعثیان قرار گرفت و به فیض شهادت نائل گردید.

 

وصیت‌نامه شهید:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

گمان نکنید آنهایی که در راه خدا شهید شده‌اند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در پیش خدا روزی می‌گیرند.

این وصیت‌نامه‌ها انسان را می‌لرزاند و بیدار می‌کند. (امام خمینی)

با سلام و درود بیکران خداوند به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین با سلام به رزمندگان و تمامی شهیدان صدر اسلام از بدر و احد و کربلا تا شهدای جنگ تحمیلی.

هدف از نوشتن وصیت‌نامه من این است که اگر شهید شدم و به این افتخار بزرگ که هر لحظه انتظار آن را دارم، رسیدم از خانواده عزیزم خواهش می‌کنم که برای بنده هیچگونه ناراحتی و نگرانی نداشته باشید چون اسلام و قرآن احتیاج به خون این جوانان دارد. زیرا اگر خون این شهیدان نبود انقلاب ما به پیروزی نمی رسید. اگر ما و برادران و دوستان ما نجنگند پس چه کسی می‌خواهد بجنگد تا وطن مقدس اسلامی عزیز ما به‌دست جنایتکاران شرقی و غربی نیفتد و حیثیت و آبرو و شرف ما از دست برود.

مادر عزیز و مهربانم اگر شهید شدم آن موقعی که بر سر قبر من رفتی به یاد حسین علیه‌السلام بیفت و دیگر شهدای اسلام را مدنظر قرار بده و برای آنان گریه کن نه برای من. مادر نگذار خواهرانم لباس سیاه بپوشند و صورت خود را زخم کنند چون اگر صورت را خراش دهند برای ما معصیت دارد. برادرم عظیم خواهش می‌کنم که نگذاری مادر و خواهرانم نگران باشند و از آنها به‌طور یک فرزند نیک دلجویی کن.

برادرم تو هم ان شاءالله به جبهه بیا تا از اسلام و وطن اسلامیمان دفاع کنی و راه شهدا را ادامه دهیم. برادر و مادر عزیزم می‌دانید که همه ما دست خالی از این دنیا فانی می‌رویم و آنچه برای ما می‌ماند نامه اعمال ماست آن هم اگر مورد قبول خداوند عزوجل باشد. خدایا از تو می‌خواهم ما را از کسانی قرار دهی که نامه اعمالشان خوب و به دست راستشان داده می‌شود برادر، مادر و خواهرانم باز هم توصیه می‌کنم که همواره پیرو خط امام باشید که همواره خط اصیل اسلام است پیرو ولایت فقیه باشید و عبادت خدا را پیشه کنید که عاقبت کار با متفقین و پرهیزکاران است.

رزمندگان اسلام را کمک کنید چون همین سپاه اسلام است که رژیم طاغوت را از بین می‌برد و مردم را از ظلم طاغوتیان نجات دادند و هم‌اکنون هم برعلیه کفار بعثی و اعمال اجنبی می‌جنگد بدانید که امروزه آزادیم و درس آزادگی را از مکتب اباعبدالله الحسین آموخته‌ایم و باید به جهانیان ثابت کنیم که همواره استوار و مقاوم و پا برجا خواهیم ماند و در خاتمه از شما می‌خواهم که در هنگام نماز امام عزیزمان را دعا کنید و برای پیروزی نهایی لشکریان اسلام بر کفر جهانی دعا کنید. والسلام علیکم و رحمه الله برکاته.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از