حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

جشن غدیر در بروجرد برگزار می‌شود

جشن غدیر در بروجرد برگزار می‌شود

امام جمعه بروجرد گفت: جشن روز عید غدیر در بروجرد با حضور مردم و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: جشن عید غدیر امسال هم در بروجرد در خیابان تختی و با حضور مردم برگزار خواهد شد که تلاش بر این است تا جشن غدیر باشکوه برگزار گردد.


وی افزود: از هم‌اکنون فضاسازی شهری برای دهه ولایت و عید غدیر انجام شود و در روز جشن غدیر علاوه بر این که موکب‌های مردمی برپا می‌شود، ادارات هم در کنار موکب‌ها میز خدمت برگزار نمایند.


امام جمعه بروجرد تصریح کرد: باید تلاش کرد تا اهمیت غدیر به خوبی تبیین شود که در این راستا می‌توان کارهای فرهنگی انجام داد.


در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصرت موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: برای برگزاری جشن عید غدیر ۹۰ هیئت مذهبی همکاری دارند تا این جشن به خوبی برگزار شود.


وی افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا این مراسم به بهترین شکل و با حضور پرشور مردم در روز عید غدیر برگزار شود و موکب‌هایی در خیابان تختی برپا خواهد شد که در بین این موکب‌ها، موکب‌های فرهنگی هم برنامه هایی را ارائه می‌دهند.


در ادامه این جلسه نریمان سبحانی‌نیا رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: امسال طرحی را در نظر داریم اجرا کنیم که کتاب‌های درسی سال گذشته دانش‌آموزان که نیازی به آن‌ها ندارند را جمع‌آوری خواهیم کرد و با فروش آن‌ها تلاش داریم تا مدرسه‌ای در یکی از روستاهای بروجرد احداث شود.


وی افزود: این اقدام علاوه بر اینکه سبب می‌شود تا یک کار خیر انجام  و مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان ایجاد شود و شرایط تحصیل برای این قشر مهیا گردد، باعث خواهد شد تا از اسراف و دور ریختن کتاب‌های بدون استفاده جلوگیری شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از