حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «جمشید سلیمانی»؛

پاسدار بازوی راست ولايت‌ است

پاسدار بازوی راست ولايت‌ است

شهید «جمشید سلیمانی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: پاسدار بازوی راست ولايت فقيه و گل خوشبوی جبهه‌ها و روحيه بخش و قوت قلب بسيجی‌های عاشق و دشمن استكبار جهانی و اياديش می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید جمشيد سليمانی هجدهم بهمن ۱۳۳۴ در روستای جلگه خلج از توابع شهرستان پلدختر به دنيا آمد. پدرش علی، كشاورز بود و مادرش صفيه نام داشت. از سوی بسيج در جبهه حضور يافت. پنجم مهر ۱۳۶۵ با سمت نيروی اطلاعات و عمليات در نوسود توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. مزار او در زادگاهش واقع است. برادرش حميد نيز به شهادت رسيده است.

وصیت‌نامه شهید:

پاسدار مجاهديست فی سبيل الله مخلص و بی‌ريا كه از شهرت بادكنكی كوچه و بازار دوری گزيده و با جهاد فی سبيل الله خود به پيروی از امامش و ولايتش در جبهه‌های حق عليه باطل باعث عظمت اسلام و مسلمين گرديده و به شهرت الهی و عرفانی در جبهه‌ها پناه برده. خواه اين شهرت در نظر مردم كوچه و بازار گمنامی تلقی شود و خواه هر طور ديگری در نظر دنياپرستان تفسير و تعبير گردد.

پاسدار مستضعفی است گمنام در پشت جبهه و پُرآوازه‌ای است مشهور در جبهه كه با جهاد فی سبيل الله خود، دشمن را به اعتراف وادار كرده كه ترس استكبار و عظمت اسلام مديون او رهبرش می‌باشد.

پاسدار مهاجری است فی سبيل الله كه از خانه، كاشانه، زندگی مجلل، ويلا، دكه، پاساژ كه تزئينات شيطانی هستند دوری گزيده و موقع آمدن به جبهه، زن و بچه و پدر و مادر و برادر خود را به امان خدا گذاشته تا خدا را راضی و استكبار و دشمنان اسلام را ذليل كند.

پاسدار بازوی راست ولايت فقيه و گل خوشبوی جبهه‌ها و روحيه بخش و قوت قلب بسيجی‌های عاشق و دشمن شماره يک و سازش ناپذير استكبار جهانی و اياديش می‌باشد.

پاسدار جانشين واقعی خدا در روی زمين و ضد دشمن خدا در روی زمين و دوست و برادر واقعی دوستان خدا در روی زمين می‌باشد.

پاسدار حراج‌كننده جسم و جان خود به معبودش بوده و در اين راه با كوله‌بار خون و شهادت و با رویی گشاده و خندان به ميهمانی خداوند خود می‌رود تا دشمنان خدا را غمگين و افسرده كند. پاسدار مجاهدی است فی سبيل الله كه به‌خاطر خدا جسم و جانش را آماج گرد و خاک جبهه‌ها كرده است و با اصابت تركش و يا تير كفار به ملكوت اعلی شتافته و خود می‌رود و مشتاقانه ميرود تا مكتبش، امامش و ولايتش از بين نرود.

پاسدار مجاهديست فی سبيل الله كه عاشق واقعی خدا، مونس واقعی سنگر متحمل واقعی گرد و خاک جبهه دشمن واقعی استكبار و جوجه استكبارها(صدام) خونش و درخشش خونش شرمنده ساز خورشيد و مقاومتش سياه كننده روی و رخسار پليد منافقين و گروهک‌های بی در و پيكر و اخلاصش رسوا كننده رياكاران، تواضعش رسوا كننده متظاهرين، قناعتش رسوا كننده سرمايه‌داران و بدخواهان، صبرش رسواكننده عصيانگران و آشوبگران، ايمانش رسواكننده دروغگويان، سادگی‌اش رسواكننده مادی پرستان، نگاهش رسواكننده بی‌حرمتان، ثابت قدمی‌اش رسواكننده بی‌ثباتی‌ها، عرفانی زيستنش رسواكننده شيطان زيست‌ها، فرزند مظلوم با لباس‌های مندرس و وصله‌اش خورده‌اش رسواكننده و بنده آورنده زبان هرزه‌گويان و ضدانقلابيون و مادر پير و گرسنه اش رسواكننده پرخوران و عياشان و بالاخره پدر ناتوانش رسواكننده ويلانشينان می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از