حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان مطرح کرد:

آزادی ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های لرستان

آزادی ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های لرستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان از ابتدای امسال تاکنون آزاد شدند.

به گزارش سفیرافلاک، توکل شاکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ زندانی جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه لرستان آزاد شدند که از این تعداد یک نفر بدهکار دیه، ۹۲ نفر بدهکاری مالی، ۷۸ نفر بدهکار مهریه و ۱۴ نفر بدهکار نفقه بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان با بیان اینکه مجموع بدهی زندانیان آزاد شده استان 2 هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بود افزود: برای پرداخت این بدهی ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است همچنین ۱۲۰ میلیارد ریال گذشت و مصالحه و 2 هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال نیز تقاضای اعسار و از سایر منابع نیز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد. 

وی به برگزاری پویش‌های مختلف در قالب جشن گلریزان و کمک‌های مومنانه از سوی ستاد دیه استان لرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۷۸ زندانی واجد شرایط ستاد دیه در زندان‌های لرستان به سر می‌برند که ۱۶۴ نفر از آنها مرد و ۱۴ نفر نیز زن هستند.

شاکرمی گفت: ۸۹ نفر از زندانیان مذکور محکوم مالی، ۱۸ نفر محکوم مهریه، هفت نفر محکوم دیه و چهار نفر از آنان نیز محکوم نفقه هستند که کل بدهی این زندانیان یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال بوده که بیشترین بدهی از این مجموع مربوط به محکومان مالی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از