حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان خبرداد:

آغاز عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه‌لرستان

آغاز عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه‌لرستان

استاندار لرستان گفت: عملیات ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه لرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار صبح امروز در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن کشور که به ریاست رئیس جمهور و به صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در دانشگاه لرستان اظهارداشت: این تعداد از واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار از اراضی دانشگاه لرستان احداث می‌شود.

وی احداث واحدهای مسکونی مذکور را در راستای طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: این واحدها برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ساخته می‌شوند.

استاندار لرستان به انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری لرستان، اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه لرستان برای احداث این واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: در جلسه کشوری شورای عالی مسکن، تأمین زمین جهت احداث خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های دولتی و آزاد در دستور کار قرار گرفت که برخی از موارد آن مصوب شد.

وی یکی دیگر از دستورالعمل‌های جلسه مذکور را تأمین اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن دانست و بیان کرد: در این رابطه نیز مواردی به تصویب رسید که تدوین بسته‌ای از محل مولدسازی دستگاه‌های اجرایی با دستور رئیس جمهور از مهمترین مورد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از