حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

آمریکا از اقتدار جبهه مقاومت هراس دارد

آمریکا از اقتدار جبهه مقاومت هراس دارد

امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا و هم‌پیمانان او از اقتدار جبهه مقاومت بسیار هراسان هستند و یمن به دلیل توانمندی و قدرتی که دارد، پاسخی سخت به آمریکا داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: طی این سال‌ها جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه بسیار قدرتمند شده به‌طوری که یمن در دفاع از خود در برابر دشمن ایستاده است.

وی افزود: امروز آمریکا و هم‌پیمانان او از اقتدار جبهه مقاومت بسیار هراسان هستند و یمن به دلیل توانمندی و قدرتی که دارد، پاسخی سخت به آمریکا داده است و یمن با حمله به کشتی آمریکا نشان داد که محکم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده است.

امام جمعه بروجرد به سالروز شهادت فدائیان اسلام اشاره کرد و گفت: این بزرگ‌مردان سال‌ها با شجاعت در برابر رژیم پهلوی ایستادند و در این راه برای دفاع از اسلام و قرآن به مبارزه پرداختند و در زمینه‌سازی پیروزی انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رسیدگی به مشکلات نساجی بروجرد را ضروری برشمرد و بیان کرد: کارخانه نساجی بروجرد مشکلاتی دارد که باید استاندار و سازمان بازرسی در این راستا وارد شوند و باید به وضعیت کارگرانی که از کارخانه اخراج شدند، رسیدگی شود.

وی عنوان کرد: این واحد تولیدی تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفته و باید بررسی شود که مشکل این کارخانه چیست و هرچه سریع‌تر مشکل کارگران برطرف گردد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ولادت امام محمدباقر(ع) خاطرنشان کرد: همه اهل بیت(ع) برای اسلام و قرآن و ترویج دین در جامعه تلاش‌های زیادی داشتند که امام محمدباقر(ع) نیز در این راه خدمت زیادی داشته که باید از آنها الگوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: از دیگر مناسبت‌های این هفته شهادت امام هادی(ع) است که ایشان در طول حیات خود در جامعه هدایتگری بی‌نظیر بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از