حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

اتحاد یکپارچه جهان اسلام تا پیروزی فلسطین

اتحاد یکپارچه جهان اسلام تا پیروزی فلسطین

امروز مردم استان لرستان مانند سایر استان‌های سراسر کشور به میدان آمده و بار دیگر حمایت خود را از کودکان و مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و اتحاد یکپارچه جهان اسلام تا پیروزی فلسطین ادامه دارد.

به گزارش سفیرافلاک، سال‌هاست که رژیم صهیونیستی با خوی وحشی‌گری در سرزمین‌های اشغالی برای پیشبرد اهداف خود دست به هر جنایتی می‌زند، کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و تخریب منازل تنها بخشی از جنایت این رژیم جعلی است.

ملت فلسطین با ایستادگی خود نشان داده‌اند که تا نابودی رژیم غاصب، دست از مقاومت بر نخواهند داشت، روزگاری برای دفاع از سنگ استفاده می‌کردند و امروز به برکت جبهه مقاومت با موشک‌های پیشرفته دفاع می‌کنند.

حدود ۴۰ روز پیش بود که عملیات طوفان‌الاقصی از سوی جبهه مقاومت علیه رژیم جعلی صهیونیستی انجام شد، عملیاتی که ضربات سخت بر پیکره این رژیم وارد کرد و سبب مبهوت شدن آنها شد از همین رو آنها برای جبران این شکست دست به بمباران و حملات گسترده‌ای علیه مردم مظلوم فلسطین زدند.

خروش ملت‌ها در حمایت از غزه

در این مدت جمع زیادی از انسان‌های مظلوم این منطقه به شهادت رسیدند و یکی از دردناک‌ترین صحنه‌های این حملات، کشتار کودکان مظلومی است که از جنگ چیزی نمی‌دانند، صدای بمباران و انفجار تنها صدایی است که به گوش می‌رسد و کودکانه‌هایشان بر روی منازل تخریب شده سپری می‌شود.

از نخستین روزی که بمباران‌های رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده، ملت‌های زیادی از سراسر دنیا برخاسته و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حمایت خود را اعلام کرده‌اند، امروز نیز همزمان با سراسر کشور با هدف محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم و حمایت از مردم غزه به صحنه آمدند.

خروش ملت‌ها در حمایت از غزه و فلسطین، نابودی این رژیم را رقم می‌زند و فریادهای خشم و نفرت علیه رژیم جعلی و حامیان مستکبر آنها امروز در سراسر کشور طنین‌انداز شد.

تقویت روحیه مبارزاتی فلسطین با حمایت مردم

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: یکی از ابعاد مبارزاتی در بین ملل، پذیرش آن در بین ملتهای دیگر است، اگر افکار عمومی دنیا با ملتی باشد، آن ملت روحیه مبارزه خواهی‌اش بیشتر می‌شود.

وی افزود: در فلسطین بعد از جنگ سال ۱۹۷۳، رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا نام فلسطین را از ذهن‌ها پاک کند ولی با شروع انقلاب اسلامی ایران، مجدد نام فلسطین به میان آمد و مبارزاتی که فلسطین انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که قدس یک روز آزاد می‌شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر افکار عمومی با فلسطین باشد، موجب تقویت روحیه مبارزاتی و آزادی‌خواهی آنها می‌شود.

امیری بیان کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی که ۴۲ روز از آن می‌گذرد همه ملت‌ها به حمایت از فلسطین، پرچم مبارزاتی را بلند کرده و همین سبب می‌شود که احساس کنند تنها نیستند و ملت‌ها بیدار هستند و خروش ملت‌ها از جای‌جای دنیا نقش مهمی در ایستادگی مردم فلسطین دارد.

وی گفت: امروز ملت ایران در حمیات از مردم غزه، حمایت همه‌جانبه خود را نشان می‌دهد و ندای حق‌طلبی را به گوش جهانیان می‌رساند که ما پشتیبان مظلومان فلسطین هستیم و باید تلاش کرد تا هر روز نام فلسطین را زنده نگه داشت که این کار را می‌توان با راهپیمایی، قلم، رسانه و یا هر اقدام دیگری نشان داد.

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: امروز از سراسر کشور ندای حمایت از مظلومیت طنین انداز می‌شود و حمایت‌ها تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از