حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیتنامه شهید علی مروت سگوند؛

اثر حجاب از خون شهدا بیشتر است

اثر حجاب از خون شهدا بیشتر است

شهید علی مروت سگوند در وصیتنامه خود نوشته است: خواهرم حجاب تو از خون شهید اثرش بیشتر است.

به گزارش سفیرافلاک، در وصیتنامه شهید علی مروت سگوند آمده است: با سلام و درود به امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی. زمانی شروع به نوشتن وصیتنامه می‌کنم که شاید چند ساعتی به آغاز عملیات باقی نمانده باشد و چون نوشتن وصیت را یک امر شرعی می‌دانم از این جهت شروع به نگارش کردم.

باید گفت هر کس که به مبدأ و معاد اعتقاد دارد باید یک روز در مرحلهٔ انتخاب قرار گیرد و چون اعتقادش حق است پس سعی می‌کند که در گروه و جبههٔ حق قدم بردارد و وجود خود را در عرصه فروش قرار دهد در اینجا خریدار خداوند است و فروشنده بندگان او پس چه معامله‌ای بهتر است از اینکه انسان با خدا و رب و مولای خود معامله کند.

بنابراین باید گفت که هرکس به خدا و امام زمان ایمان دارد باید در وادی حق از همه چیز خود دست بردارد.

چند نکته که باید متذکر شوم این است که پدر و مادر عزیزم شما خیلی برایم زحمت کشیده و خواب شما را گرفته‌ام و در طول عمر چند ساله خود کاری برای شما نکرده‌ام از شما یک تقاضا دارم و آن اینست که مرا حلال کنید و در زندگی صبر و بردباری را پیشه خود کنید صبر و بردباری را شما پدر و مادرم باید از خاندان اهل بیت باید بیاموزید.

سخنی با برادران و خواهرانم:

برادرم دنیا دنیای آزمایش است آزمایشی که در آن اگر کسی قبول نشود عذاب الهی شامل حال او خواهد شد پس سعی کنید در این مرحله از انقلاب امتحان خوبی پس دهید. و تو خواهرم حجابت را حفظ کن و تنها با تو این حرف را دارم که حجاب تو از خون شهید اثرش بیشتر است. در پایان از تمامی اهل فامیل و دوستان طلب حلالیت دارم.

پیامی برای همسر مهربانم:

امام را تنها نگذارید و بدانید که امام حجت خداوند برماست. پس او را روی چشمان خود قرار دهید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از