حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
در حمایت از کودکان مظلوم غزه؛

اجتماع بزرگ مردمی در لرستان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردمی در لرستان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه، روز شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک، شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان اعلام کرد، فلسطین امروز به آینه‌ای تبدیل شده که چهره واقعی شیاطین زمان را در برابر دیدگان جهانیان ‌نمایان ساخته و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه‌قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است.

امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان اعلام می‌کند در راستای محکومیت کودک‌کشی، جنایت، نسل‌کشی، قتل عام، ترور، جنایت جنگی و فاجعه انسانی در غزه، اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد همراه با دیگر نقاط کشور روز شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در محل محوطه مصلی الغدیر برگزار می‌شود.

از تمامی اقشار و گروه‌ها و مردم وفادار استان دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم  آسیب‌دیده غزه شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از