حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرماندار بروجرد:

اجرای طرح ترافیک در بروجرد ضروری است

اجرای طرح ترافیک در بروجرد ضروری است

فرماندار بروجرد گفت: اجرای طرح ترافیک در بروجرد ضروری است و پژوهشگران می‌توانند در این زمینه همکاری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی عصر امروز در همایش مرکز پژوهش‌های شورای شهر و شهرداری که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری در راستای ارائه خدمات به همشهریان اقداماتی را انجام داده که این فعالیت‌ها در سطح شهر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله در بروجرد، افزود: روزانه ۲۵۰ تُن زباله در بروجرد جمع‌آوری می‌شود که لازم است تفکیک زباله انجام شود و پژوهشگران می‌توانند در این زمینه راهکار ارائه دهند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که باید در بروجرد انجام شود اجرای طرح ترافیک است که برای این برنامه، فرمانداری می‌تواند شهرداری را همراهی کند تا این طرح اجرا شود.

مرادی بیان کرد: مرکز پژوهش‌های شورای شهر می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله معتادان متجاهر، بازیافت زباله، حیوان‌گزیدگی و سایر موارد دیگری اقدام کند چرا که نتایج مطلوبی به دنبال دارد.

وی یادآور شد: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری در راستای رضایتمندی مردم اقدامات خوبی از جمله توجه و ارائه خدمت به محلات حاشیه‌نشین، ساماندهی دستفروشان و زیباسازی فضای سبز انجام داده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از