حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل انتقال خون لرستان مطرح کرد:

اجرای پویش «نذرخون بانوان فاطمی» در لرستان

اجرای پویش «نذرخون بانوان فاطمی» در لرستان

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه پویش «نذرخون بانوان فاطمی» در لرستان اجرا می‌شود.

علی سوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «سفیرافلاک»، اظهارداشت: به مناسب فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، پویش «نذرخون بانوان فاطمی» در لرستان آغاز شده که تا ۱۳ دی ادامه دارد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بانوان لرستانی در اهدای خون همیشه پیشگام بوده و در این عرصه رتبه نخست را دارند لذا این پویش از ایام شهادت حضرت زهرا(س) تا ۱۳ دی سالروز ولادت این بانوی بزرگ برگزار می‌گردد.

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: بانوان لرستانی برای اهدای خون در این ایام می‌توانند به پایگاه‌های خون‌گیری در شهرهای استان مراجعه نمایند و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

سوری بیان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) نیز جشنواره طبخ غذا در نظر گرفته شده که با مشارکت بانوان اهداکننده خون برگزار شود.

وی با اشاره به میزان اهدای خون در لرستان گفت: خوشبختانه اهدای خون در هشت ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳۳ درصد رشد داشته است که در این مدت ۴۲ هزار و ۲۴۳ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند.

مدیرکل انتقال خون لرستان عنوان کرد: بیماران زیادی نیازمند خون هستند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند از همین رو اهداکنندگان خون در همه ایام سال برای کمک به این بیماران اقدام نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از