حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست فرمانداری پلدختر مطرح کرد:

احداث مجتمع ۸ هکتاری ماهیان خاویاری در پلدختر

احداث مجتمع ۸ هکتاری ماهیان خاویاری در پلدختر

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه جنوب پلدختر ظرفیت افزایش پرورش ماهیان خاویاری را دارد، گفت: مجتمع هشت هکتاری ماهیان خاویاری در جنوب این شهرستان در حال احداث است.

احسان علیپوری در حاشیه بازدید از مجتمع ماهیان خاویاری چم‌گز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه پیرو تاکید مقام معظم رهبری و شعار سال در حمایت از تولیدکنندگان از دو مجتمع ماهیان خاویاری شهرستان بازدید به عمل آمد، اظهار داشت: یک مجتمع هشت هکتاری ماهیان خاویاری با همکاری شیلات استان در منطقه رنگین‌بان پلدختر در حال احداث است‌.

وی افزود: زیر ساخت‌های مجتمع ماهیان خاویاری رنگین‌بان در حال انجام است و هدف دولت این است که با همکاری و کمک بخش خصوصی برای بحث اشتغال و کارآفرینی تسهیل‌گری و حمایتش را انجام دهد.

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه مجتمع ماهیان خاویاری چم‌گز در چند فاز اجرا می‌شود عنوان کرد: فاز اول آن شامل پرورش پنج نوع از ماهیان خاویاری است، این مجتمع یک قسمت از تسهیلات خود را دریافت و فاز اول آن که راه‌اندازی شده ۳۰ درصد از مجتمع است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی فاز اول مجتمع ماهیان خاویاری چم‌گز پلدختر برای ۱۵ نفراشتغالزایی ایجاد شده است.

علیپوری با اشاره به اینکه جنوب پلدختر ظرفیت افزایش پرورش ماهیان خاویاری را دارد، گفت: ما به دنبال راه‌اندازی کامل مجتمع ماهیان خاویاری چم‌‌گز به طور کامل هستیم چرا که در صورت راه‌اندازی برای ۸۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از