حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

ادامه راه شهید رئیسی تنها راه پیشرفت است

ادامه راه شهید رئیسی تنها راه پیشرفت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: برای رسیدن به توسعه، پیشرفت و آبادانی راهی جزء ادامه دادن راه شهید رئیسی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام علی درویشی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات ابعاد مختلفی دارد، اظهار داشت: همیشه انتخابات کشور به ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری برای داخل و خارج از کشور مهم است.

وی با بیان اینکه در انتخابات دو گفتمان مختلف وجود دارد، افزود: در گفتمان اول عده‌ای می‌گویند راه دور زدن تحریم‌ها توسل به صاحبان تحریم است و گفتمان دیگر می‌گوید دور زدن تحریم با توسل به صاحبان تحریم غیر ممکن است، گفتمان اول می‌گوید که ما بدون تکیه به دنیای غرب نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم و گفتمان دیگر می‌گوید دشمن ماهیت و دشمنی خود را نشان داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: بعضی‌ها از ترس دشمن به خود دشمن پناه بردند که این بدترین تفکر است و تجربه عینی ما نشان می‌دهد دشمن راه غنی شدن را به ما یاد نمی‌دهد، آمریکایی‌ها هیچ منطقی در رفتار خود ندارند و بر اساس قدرت خود و نه بر اساس نیاز دیگران عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: راه دور زدن تحریم‌ها تسلیم شدن در برابر دشمن نیست و در دنیای وحشی‌گری اگر اقتدار نباشد ما را له می‌کنند، عده‌ای می گفتند شما زبان دنیا را نمی‌فهمید درصورتی که پنجره‌های دیپلماتیک ما به روی دنیا باز است و به جزء چند کشور که با ما دشمنی دارند با دیگر کشورها ارتباط داریم.

حجت‌الاسلام درویشی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها مقتدر است و در داخل و خارج از کشور در بهترین موقعیت به سر می‌بریم، امروز اگر دشمن را پشت سر گذاشتیم به دلیل این است که متکی به قدرت خودمان هستیم نه متوسل به تحریم کنندگان و در انتخابات پیش رو باید باید ببینیم مظهر این تفکر چه کسی است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار ما هیمنه آمریکا را بهم ریخته است، خاطرنشان کرد: ما از دو ویژگی اراده و قدرت اعمال اراده برخوردار هستیم که این دو ویژگی باهم ما را پیش می‌برد، استقلالِ واقعی ما بدون تکیه بر کشورهای دیگر به دست آمده و علی‌رغم تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی هیچ مشکلی برای ملت به وجود نیامده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو باید گفتمان‌ها را ببینیم، گفت: برای رسیدن به توسعه، پیشرفت و آبادانی راهی جزء ادامه دادن راه شهید رئیسی وجود ندارد و اگر راهی غیر از این برویم عقب گرد به گذشته است.

وی اظهار داشت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است و اگر نتوانستند به این موضوع برسند آخرین خواسته دشمن در انتخابات، انتخاب یک نامزد ضعیف است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از