حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ لرستان:

ارتش و سپاه ارکان قدرت دفاعی کشور هستند

ارتش و سپاه ارکان قدرت دفاعی کشور هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ لرستان گفت: ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیر سرتیپ دوم مراد خوش‌کنار در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه استان، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، حماسه‌آفرینی نموده که یاد و خاطره هزاران شهید ارتش جمهوری اسلامی که سند افتخار و فداکاری در طول این سال‌هاست را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه وحدت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است، افزود: ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند که در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را در دفاع از ارزش‌ها ایفا کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تصریح کرد: پیوستگی اعتقادی و همسان بودن باورها و اهداف، تعاملات بسیار صمیمانه، پیام‌آور انسجام و یک استحکام در قدرت نظامی کشور تحت فرمان و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: وحدت ارتش و سپاه راه را برای غلبه بر دشمنان هموار خواهد کرد و همیشه نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

وی یادآورشد: توطئه‌های دشمن در برابر نیروهای مسلح همیشه به سنگ خورده و جمهوری اسلامی ایران همواره با وحدت حضور داشته‌ است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: فردا نیز رژه موتوری در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت روز ارتش اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از