حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

استفاده از امکانات صنایع برای حل مسئله اشتغال

استفاده از امکانات صنایع برای حل مسئله اشتغال

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های لرستان برای ایجاد اشتغال گفت: برخی صنایع امکاناتی در اختیار دارند که می‌توانند زمینه‌های اشتغال مد نظر رئیس جمهور در استان را به وجود آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، پیرو راه‌اندازی قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین و دستور رئیس جمهور در مورد تدوین برنامه‌ها برای این استان‌ها و مذاکره با دستگاه‌های ملی فرهاد زیویار روز سه‌شنبه با مهدی مسکنی معاون امور تعاون، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری در لرستان برای ایجاد اشتغال اظهارداشت: برخی صنایع امکاناتی در اختیار دارند که می‌توانند زمینه‌های اشتغال مد نظر رئیس جمهور در استان را به وجود آورند و امکانات وزارتخانه‌ها را به استان‌های مد نظر به ویژه لرستان هدایت کنند.

وی افزود: صنایع شیر پگاه در استان، مجتمع گاوداری هفت هزار راسی دورود و دهکده گردشگری حوضیان الیگودرز و ... از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند زمینه اشتغال‌زایی را در استان فراهم آورند.

استاندار لرستان عنوان کرد: امیدواریم با مجموع هماهنگی‌هایی که در سطح دولت برای حل مساله اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین شکل گرفته تحول خوبی در حوزه اشتغال لرستان شاهد باشیم.

مسکنی نیز در این جلسه با اشاره به دستور مستقیم رئیس‌جمهور و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌های عملی برای اشتغال در لرستان ارائه خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از