حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست فرمانداری پلدختر:

اعزام نیروهای کمکی برای اطفاء حریق جنگل‌های پلدختر

اعزام نیروهای کمکی برای اطفاء حریق جنگل‌های پلدختر

سرپرست فرمانداری پلدختر از گسترش آتش‌سوزی جنگل‌ها و اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای کمکی از مرکز استان به منطقه اعزام شدند.

احسان علی‌پوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به وقوع دو حریق به صورت همزمان در اراضی ملی و جنگلی‌های این شهرستان اظهار داشت: آتش‌سوزی شمال غرب پلدختر ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده بود که با کمک نیروهای منابع طبیعی در همان ساعات اولیه مهار شد ولی به دلیل وزش باد بعداظهر امروز مجدد شعله‌ور شده است.

وی با بیان اینکه همزمان در منطقه خرسدر واقع در شمال غرب این شهرستان یک مورد حریق گزارش شده است که نیروهای محلی در حال اطفای آن هستند افزود: حریق منطقه شمال غرب به دلیل وزش باد و پوشش گیاهی در حال گسترش است.

سرپرست فرمانداری پلدختر عنوان کرد: نیروهای منابع طبیعی، سپاه، بسیج، هلال احمر و نیروهای مردمی برای اطفای حریق در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای کمکی از مرکز استان به منطقه اعزام شده‌اند افزود: به دلیل وزش باد، پوشش گیاهی و شیب تند منطقه، حریق در حال گسترش است که هشت تیم مجهز به دستگاه‌های دمنده در خط آتش مشغول عملیات اطفای حریق هستند.

علی‌پوری با بیان اینکه به دلیل صعب‌العبور بودن بهترین وسیله برای مهار حریق دمنده است گفت: در حال تلاش هستیم تا در کمترین زمان ممکن اطفای حریق را انجام دهیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از